Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на 164ТД..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на 164ТД..

    Днеска ходих да оглеждам поредната 164ТД и какво установих!

    1.И двете предни колони на купето на свивките бяха спукани! Точно където свършва предното стъкло.Оставаше около 1см под уплътненията да се откъснат! По дупките стъклото и предните врати тресяха ужасно.Стъклото като го натисна в ъглите пропада.Омазано е цялото в силикон.Ако го бутна от втрешната страна ще падне! Въпроса ми е от какво може да се получи това?Огледах я отвсякъде и няма сериозни удъри.Роговете не са правени.Ако се завари от вътрешната страна ще стане ли достатъчно здраво?

    2.Има откъснат тампон на двигателя( масления) от което добре се тресе таблото, но не е чак толкова зле! За колко може да се намери тампона? Преден десен тампон.

    3. Съединителя отделя много високо.За смяна си е но тои е 60лв.

    4.Не светят дисплейте на климатроника, но си работи и то доста добре.

    5.Около турбината е омаслено всичко.Нямах отверка да сваля маркучите да видя дали хвърля масло.Човека каза че е сменяна с нова.

    6.Пали с едно чукване, но след работа около 2-3мин на едно място като я изфорсирах испуши синьо първия път после не.Пропушва и малко черничко като се изръчка.

    7.Има забележки по броните.Поочукани са добре.Хидравликата не виеше и волана се въртеше много добре.Спирачките също си бачкаха както трябва.Скоростите ги включваше малко дървено.Влизат лесно но имаше луфт лоста.

    8.Едното огледало не работи и предното стъкло не се сваля.

    9.Окачването ми се стори доста стегнато.Не чух нищо да тропне.

    Общо взето тава е.

    Най ме притесняват колоните и маслото около турбината!Колонките може ли да са се спукали в резултат от спукване на купето някъде?Някой рог или по пода?Огледах колкото можаш роговете но не видях пукнатини никъде.

    Двигателя е ВМ32Б

    Ето я обявата http://mobile.bg/perl/main.cgi?topme...378&f1=details

    Казах му че давам максимум 3800 за нея в това състояние а той се пазареше за 4000.
    Как мислите?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Стига бе и 2 хил са и много , та както я описваш е за части, а от снимките не си личи особено

    Comment


    • #3
      Ако това което казваш е така понеже не личи от снимката само две думи БЕГАЙ БЪРЗО че от тия уж дребни неща може да те заболи главата
      1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
      2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
      1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

      Comment


      • #4
        164

        Има вероятност и с последната версия на мотора да е -Вм32 ,което не е за препоръчване с тия хидравлични клапани(това си е мое мнение)! имАТ ЗАЩИТА ОТ ПрЕФОрСИрВАНЕ,която се изразява в един датчик и в това,че над определени обороти изхвърля повдигачите на клапаните,което след третия път води до купуване на нови пръти! Нека отбележим,че това си е чисто камионджийски двигател и не е направен да се състезава някое " дупе" с нея! Турбината на тоя мотор,както и на мойта(мотор ВМ08В) е немска-ККК-К06,която е отврат като замисъл,както всичко немско!!!
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          Спеца се обади и веднага разубеди мом4ето май
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury_alfata
            Спеца се обади и веднага разубеди мом4ето май
            стига па ти бе! мани ората с дизелите да си говорат потехному ....
            а Кефо не е вчерашен, така че ше си отбере каквото му трябва
            късмет
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mury_alfata
              Спеца се обади и веднага разубеди мом4ето май
              не така,не резбирай погрешно-това си е мотор за лекотоварен камион и е направен да се кара в диапазона от 2000 до 3300 оборота,и то по възможност на постоянни обороти.Дизела не е за всеки -при 2500 оброта е 120 км/ч
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                А бре хора аз се майтапя а вие веднага ме нападнахте стига бре знам 4е Кефо не е в4ерашен
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Знам как се кара дизел и какво да правя.

                  Исках да получа мнение за СПУКАНИТЕ КОЛОНИ! Колата като цяло е запазена и затова се загледах в/у нея сериозно.Двигателя си мъркаше добре, като се изключи скъсания тампон.Ако се стигне до покупка разбира се ще се закара на диагностика, компресия ще се мери и ще се прегледа всичко основно.Единствения проблем са колоните и турбината ако хвърля масло!

                  Остана да прегледам и тази на Aquila и ще се взима една от двете!
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    164

                    Няма как да видиш най-големия дефект на турбината-от към топлата част не можеш да погледнеш-обикновено от там охлабва А относно компресията-и при износени сегменти ще има компресия като маслото уплътнява Тоя мотор не е като 84А и не пали на един зъб-компютър има
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #11
                      Точно това ме притеснява.Няма да може да се премери компресията точно. Ауспуха не беше омаслен.Трябва още много да я гледам ако ще се взима.Тогава я погледнах на бързо.

                      Дори и с компютър пали по апсолютно същия начин както 84А! Направи ми впечатление,че собственика много я държи на стартер и пали след втория оборот!

                      Дадох на контакт, изгаснаха лампичките за масло и другите работи и веднага завъртях.Запали с едно чукване в боквалния смисъл. Май не и свети лампата за подгряването щото нищо не светна, а беше малко над 60*
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Keffo
                        Точно това ме притеснява.Няма да може да се премери компресията точно. Ауспуха не беше омаслен.Трябва още много да я гледам ако ще се взима.Тогава я погледнах на бързо.

                        Дори и с компютър пали по апсолютно същия начин както 84А! Направи ми впечатление,че собственика много я държи на стартер и пали след втория оборот!

                        Дадох на контакт, изгаснаха лампичките за масло и другите работи и веднага завъртях.Запали с едно чукване в боквалния смисъл. Май не и свети лампата за подгряването щото нищо не светна, а беше малко над 60*
                        Кеффо ми тя ако е била над 60 градуса много ясно,че ще запали лесно. На мойта акумолатора и е паднал до такава степен,че едва завърта,ама като е топла си пали веднага.
                        http://www.thegamefactory.fr/

                        Comment


                        • #13
                          Кеффо ми тя ако е била над 60 градуса много ясно,че ще запали лесно. На мойта акумолатора и е паднал до такава степен,че едва завърта,ама като е топла си пали веднага.
                          Да де то е ясно обаче Вируса ми казваше че неговата пали само след втория оборот дори и топла та затова стана дума. На тая акумулатора и беше нов и то 100 амперчаса.Може и затова да пали толкова лесно.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            164

                            И моя акумулатор е нов,100Ач,ама EDC-дизелите е нормално да палят на два-три оборота,чете се инфо от датчици все пак, компютъра е BOSCH MSA6
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Незнам но тая запали по същия начин както и мойта.

                              Собственика и завъртя на стартер, направи 2-3 оборота заработи двигателя и пусна ключа докато аз върта на старер след първия оборот пускам и си заработва без проблем.Палеше я като бензинова.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X